Voorbeschouwing

Nog even en dan gaat het avontuur beginnen. De globale reisroute is inmiddels rond. Het wordt een flinke trip. Misschien iets te flink. In de planning beslaat de route ongeveer 6.500 kilometer. Dat is veel voor 3 weken, maar vorig jaar was het ook haalbaar. Als je iets wilt zien, moet je kilometers maken in Amerika. Indien nodig kan de route ingekort worden. Alles mag, niks moet. Ik zie wel. Persoonlijk hou ik er wel van om veel te zien en acht ik het niet noodzakelijk om te lang ergens te zijn. Ik zag het niet zo zitten 3 weken alleen Texas te doen. Te warm. Vandaar een combinatie met andere staten. Het gaat vooral een mooie natuurreis worden. Steden staan op de tweede plek.

Officieel mag dit deel van het land niet helemaal Zuidwesten genoemd worden aangezien Texas daar niet bij hoort  Ik heb het zo genoemd omdat de naam van het weblog anders zo ingewikkeld zou worden.

Eerdere succesverhalen staan hier:

http://usasouthwest2008.blogspot.com/
http://usasoutheast2010.blogspot.com/
http://hongkong-april-2011.blogspot.com/

1 opmerking:

  1. Hi,
    je bent goed aangekomen en alles is verder goed verlopen!
    En nu genieten van het land, de bevolking, het eten enz.
    Wij (Liset, Dave en ik) vragen ons af waarom er nog geen Taco Bell in Nederland is. Volgens ons zou deze fastfoodketen kei goed draaien in Nederland. Ik heb zelfs al verschillende panden op het oog om deze keten hier te starten.

    geniet lekker van al het moois (ook het weer)!

    BeantwoordenVerwijderen